estelvanhattem.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Lieve mensen, welkom op mijn reislog!

Maandag vlieg ik vanuit Dusseldorf naar Azië, om daar drie maanden te verblijven. Een bijzondere wens die 'ineens' uitkomt....

Laughing
Wat een mooi begin van het nieuwe jaar!

Het idee is dat ik de eerste twee maanden door Thailand, Cambodja en Laos reis en de laatste maand vrijwilligerswerk ga doen in Nepal. Dat is het plan. En dat plan laat ik verder los.... mijzelf kennende kan het allemaal best anders uitpakken.

Wink

Vanaf deze plek zal ik je op de hoogte houden van mijn avonturen en ervaringen. Ik probeer regelmatig (wanneer de faciliteiten dat toelaten) nieuwe verhalen en foto'ste plaatsen. En via de kaart kun je zien waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Bij mijn profiel kun je iets meer over de achtergrond van mijn reis vinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Estèl

Reacties

Reacties

Gerda van Herk

Wat een avontuur ga je weer aan. Ontzettend veel plezier doe voorzichtig en geniet. We reizen met je mee ????.
Liefs Gerda

Amanda

Estel, ik ben jaloers! Wens je heel veel plezier en mooie avonturen toe. Superleuk dat je een reislog maakt, zodat ik je mooi kan volgen.

XXX,
Amanda

Anice

Geweldig Estel, dat je deze reis gaat maken! Een hele goede reis met veel fijne en mooie ervaringen. Heel veel liefs van ons Ben en Anice xxx En super we gaan je natuurlijk ook volgen, doen we trouwens al je leven lang:)

Ilmer

Dat wordt een mooie reis. Heel veel plezier en take care. xxx

Bert-Jan

Lieve Estel,

Wat een geweldige ervaring voor je! Veel respect de manier hoe jij vol vertrouwen en overgave het leven leeftt
Een nieuwtje van mij. Ik heb een nieuwe grote Liefde. Ik vertel je e nog meer over.
Hey goeie reis en veel geluk en liefde.
Lieve groet en liefs Bert-Jan

lindsay

Wat ben je toch een stoer wijf! Heel veel plezier en ik geniet graag mee.
Heel veel liefs Lindsay

Fritsie

Goede reis en ..... geniet ervan!

Marit

Goede reis, enjoy every step!

Henri

Virtueel ga ik met je mee :-)
Succes met je laatste voorbereidingen. Goede reis!

Helly

Super Estel, wat een heerlijk vooruitzicht. Genieten!!!

sulaika

Geniet van deze mooie reis en ik reis via je verhalen mee.
Liefs Sulaika

Sam

Leef je droom! !!
MATE !!!????????????

Cynthia

Wat een goed plan om je plan los te laten, zo maak je de mooiste dingen mee. Heel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst. Leuk dat we mee mogen reizen. liefs

Jeanvandiem@gmail.com

Carpe Diem!
Jij laat dromen uitkomen!
Daar houd ik van! Heel veel plezier geniet ervan.
Als de voordeur achter je dicht knalt is het avontuur begonnen? Een fijne reis!

Sándor

Hoi Estèl,
Wat een een mooie website en innovatief van je om ons thuisblijvers op deze manier deelgenoot te laten worden van jouw dappere wereld en ontdekkingsreis.
Ik wens jou alvast een hele fijne vlucht en aankomst toe, en een onvergetelijke reis.
Weet dat ik (wij) op energetisch niveau met jou mee reis, iedere dag.
Geniet van elke seconde, van elk moment.
Succes!
Sándor

Susan

This sounds like an amazing adventure! I look forward to following your trail. Stay safe and have fun :-)
Love and hugs,
Susan

Ery Bolster

Live Estel,
Jij volgt je dromen en je gevoel. Jij leeft vandaag en bent niet bang voor morgen. Geniet van je reis, ik vind je een bijzondere vrouw. Stoer hoor! Groetjes Ery

Monica

Heel veel plezier! Maak je dromen waar! Ik ga je met veel plezier volgen en je avonturen mee beleven. XX

Yvette

Heel veel plezier!! Ben benieuwd naar je foto's en belevenissen. Voor nu een hele fijne, mooie reis!!!

Kloosteraar Kevin

Hoi estel je zit nu in het vliegtuig. Veel plezier en ik blijf je zeker stalken via je blog.
ENJOY, HAVE FUN, FEEL THE ENERGIE, EXPERIENCE,
LET YOUR MIND BE BLOWING AWAY, TASTE AND FEEL EVERYTHING, MEET OTHER SOULS AND BE ONE ????????

Joost je vader

Dat je zo mooi en beeldend kan schrijven
Leuk en ook nog fijn om te lezen
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active